söndag 6 september 2009

Släppa taget, Kate Cann

Släppa taget, Kate Cann
Okej.

När jag äntligen läst klart 279 sidor så tänkte jag typ,...
jaha...
Och detta ska föreställa Kate Canns bästa bok hittills.
Det hände aldrig något som "gav mig hopp" att fortsätta läsa.


Sarah är obekväm och tråkig och ändå bästa vän med vilda och självsäkra Jade. Kel
ly har nyss tagit en paus från Mike som vill att hon ska följa med honom och hans killkompisar och campa. Hon och Sarah blev inbjudna i sista minuten till att följa med Jade till Grekland. Där går de går till olika stränder och olika nattklubbar. Ocksen är boken nästan slut...

Framsidan, baksidan och författaren fick mig att låna boken.
Boken var läsbar, men jag tyckte den var tråkig.

Den får ändå ett: G


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar